Indkøbskurv
Vi leverer 1-2 hverdag - diskret og sikkert

Returret og reklamation

Fortrydelsesret

Hvis du fortryder dit online køb efter at have modtaget det, har du selvfølgelig 30 dages returret.
Meddelelsen om dette skal være os i hænde så hurtigt som muligt, dog senest 30 dage efter levering.

Kontakt os via info@nautii.dk  med dit ordrenummer, information om, hvad du ønsker at returnere, og et tydeligt billede af produktets emballage, der viser, at produktet ikke er åbnet, og at plast- eller hygieneforseglingen er ubrudt.

Hvis du oplever problemer med et produkt, skal du ikke returnere det, men kontakte os  via kundeservice på info@nautii.dk vedrørende en reklamation.

Hvis din bestilling ikke afhentes i tide hos dit valgte fragtfirma, returneres den til os. Du bliver så opkrævet et gebyr på 98 kr. for returbehandling.

Følgende gælder for Nautii.dk:

  • Vi tilbyder 30 dages returret.
  • Varen må ikke være brugt.
  • Varens emballage må ikke være brudt eller beskadiget.
  • Hvis varens emballage har en hygiejne- og/eller plastforsegling, må denne heller ikke være brudt.
  • Produkter, der indgår i et kit, kan ikke returneres separat, men skal derfor returneres som et komplet kit.
  • Som køber står du for portoen. Ved eget køb af transporttjeneste erstatter vi ikke returneringer, der er gået tabt på vejen, derfor anbefaler vi, at du vælger en forsendelsesmetode med sporingsmulighed.
  • For et gebyr på 49 kr. kan du som kunde vælge at modtage en returseddel (Dao) som pdf, der kan udskrives. Anmod om dette i den mail, du sender til os. Gebyret fratrækkes det beløb, der tilbagebetales, når vi håndterer din retur.
  • Af hygiejniske årsager gælder returretten ikke for undertøj* eller apoteksprodukter som glidecreme.(*For undertøj gælder dette for alle beklædningsgenstande, der bæres på underkroppen, dvs. trusser, strømpebukser, kropsstrømper og lignende. Undertøjssæt, der indeholder denne type beklædningsgenstande, er også undtaget. Negligéer, overdele, bh’er og kjoler er okay at prøve og derefter sende tilbage, hvis de gøres i samme stand og emballage, som de blev leveret i.)

Skriv returårsag på følgesedlen og læg den ved forsendelsen.

Hvis du ikke har din følgeseddel, kan du vedlægge en skriftlig besked med følgende information:

  • Fornavn og efternavn
  • Adresse
  • Ordrenummer

Send din retur til følgende adresse:

Shop By A ApS, Jyllandsgade 29,1, 8700 Horsens

Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse

Når du sender en vare tilbage til os, går den først til vores lager, som kontrollerer produktet. Når det er godkendt, vil vores kundeservice håndtere returen.

Derefter sker tilbagebetalingen gennem samme betalingsmetode, som du valgte, da du afgav din ordre.

For uafhentede pakker opkræver vi et gebyr på 98 kr. for forsendelsesomkostninger.

Bemærk, at hele retur- og tilbagebetalingsprocessen kan tage op til 14 dage, før den er fuldstændig afsluttet, afhængigt af den valgte returmetode, samt valg af transportør og betalingsmetode på den oprindelige ordre.

Reklamation – hvis der er noget galt med varen

Hvis du har modtaget en beskadiget vare, beder vi dig kontakte os på info@nautii.dk .

  • Sørg for, at din e-mail indeholder dit navn, adresse og ordrenummer for hurtig håndtering af din henvendelse.
  • Angiv hvilken vare det drejer sig om, og beskriv defekten – vedhæft et billede eller en video, der tydeligt viser problemet. Hvis reklamationen drejer sig om start/stop, funktioner og/eller opladning, vil vi også gerne se i videoen, når produktet oplades/batterierne sættes i/tilsluttes til en fungerende stikkontakt.

Vi vil kontakte dig med yderligere information, så snart vi har behandlet din henvendelse. Hvis din reklamation godkendes, vil du få en ny og fejlfri vare så hurtigt som muligt.

Hvordan gør jeg, hvis en vare mangler i min ordre ?

Hvis der mangler noget i din pakke, eller hvis du har modtaget det forkerte produkt, beder vi dig kontakte os på info@nautii.dk, med dit ordrenummer og information om det manglende produkt så snart du har opdaget dette.

Klagemuligheder

Kan vi ikke blive enige om, hvad du har krav på, har du følgende klagemuligheder:

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes hus: https://kpo.naevneneshus.dk.

EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: info@nautii.dk.